Koła
Kliknij poniżej, aby wyświetlić informacje na temat naszej gamy kół.
KOŁO W OSŁONIE
Na ilustracji przedstawiono koło z potrójnymi uszczelnieniami labiryntowymi, ale możliwe jest również dostarczanie
wersji otwartej. Wzmocniona zewnętrzna część koła i osłona 58/62 Rockwell C o głębokości 0,8 mm.
Produkt jest zwykle używany w zakresie temperatur od -20°C do 150°C.
Zależnie od stosowanego smaru wartości te mogą się różnić.
KOŁO W OSŁONIE Z USZCZELNIENIEM NITRYLOWYM LUB VITON
Wzmocniona zewnętrzna część koła i osłona 58/62 Rockwell C o głębokości 0,8 mm.
Koło może być dostarczane z następującymi elementami przyklejonymi do uszczelnienia wewnętrznego:
[a] Nitryl — maks. temp. 90°C [b] Viton — maks. temp. 180°C
Z pełnymi kołami kulistymi uszczelnienie Vitonowe może wytrzymać 180°C zależnie od stosowanego
smaru.
PEŁNE KOŁO KULISTE
Na ilustracji przedstawiono koło z potrójnymi uszczelnieniami labiryntowymi, ale możliwe jest również dostarczanie
wersji otwartej. Wzmocniona zewnętrzna część koła i osłona 58/62 Rockwell C o głębokości 0,8 mm.
Normalna temperatura maksymalna wynosi 260°C zależnie od stosowanego smaru.
KOŁO Z TWORZYWA SZTUCZNEGO
To koło zostało opracowane w celu zredukowania natężenia dźwięku w hałaśliwych sekcjach
montażowych w zakładach produkcji samochodów. Część środkowa koła została wykonana z PA6,
a opona z poliuretanu (PUR). W przestrzeniach montażowych udało się uzyskać ograniczenie hałasu o około
10 dB. Maksymalne zalecane obciążenie to 100 kg na koło.
W porównaniu do kół stalowych opory toczenia są nieco
wyższe. W praktyce zwiększenie rozciągania łańcucha nie ma znaczenia.
Normalny zakres temperatur od -20°C do +80°C
SMAR DO KÓŁ
Wszystkie smary do kół nie zawierają silikonu. Zalecane ilości smaru przedstawiono
w tabeli, przy założeniu smarów o temperaturze do 160°C.